Στο μάθημα με θέμα τη φωτοσύνθεση ,τα παιδιά πραγματοποίησαν ένα πείραμα με τίτλο <<Ψάχνοντας το φώς>>.
Τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για το πείραμά ήταν ένα κουτί με άνοιγμα στο καπάκι του κι ένα μικρό φυτό. Το φυτό τοποθετήθηκε αντίθετα από το άνοιγμα και το κουτί κλείστηκε ενώ βρισκόταν σε φωτεινό σημείο. Μετά από 1 εβδομάδα το φυτό άρχισε να βγαίνει από το άνοιγμα κατευθυνόμενο προς το φώς.


Στο μάθημα με θέμα τη φύτευση κρεμμυδιών τα παιδιά είχαν την ευκαιρία ν έρθουν σε άμεση επαφή με βολβούς κρεμμυδιών. Μέσα από τη βιωματική σωστή δράση συμμετείχαν ενεργή σε όλα τα στάδια της σταδιακής φύτευσης από την προετοιμασία του χώματος έως την τοποθέτηση των βολβών (κοκκάρι)στο χώμα και το πότισμα.

Στο μάθημα με θέμα τη φύτευση του μαϊντανού ,τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν από κοντά και να συμμετάσχουν ενεργά στη διαδικασία της φύτευσης.
Στο μάθημα με θέμα τη φύτευση μαρουλιών τα παιδιά φυτευτούν σπόρους και τα φυτά μαρουλιών.

Στο μάθημα με θέμα τον πολλαπλασιασμό παχύφυτων , τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν ενεργά στη φύτευση μοσχευμάτων βλαστού και φύλλων.


Στόχος των δραστηριοτήτων ,ήταν να μάθουν τον σωστό τρόπο φύτευσης- αφαίρεσης του φυτού από το γλαστράκι ,τις βασικές ανάγκες τους σε ήλιο, χώμα, νερό και όλα αυτά αναπτύσσοντας δεξιότητες συνεργασίας και υπευθυνότητας.